Prefabrykacja betonowych elementów budowlanych zapewnia:
• wysokiej jakości i dokładność wykonania elementu,
• powtarzalność produkowanych elementów,
• przyspieszenie czasu realizacji inwestycji dzięki eliminacji deskowania i prac zbrojarskich na placu budowy.
Prefabrykaty żelbetowe i betonowe produkujemy również wg indywidualnych projektów inwestora. Wykonamy każdy nietypowy prefabrykat, zapraszamy do składania zapytań. Prefabrykaty produkujemy w formach stalowych, drewnianych oraz silikonowych, uzyskując wymaganą przez inwestora strukturę betonu i doskonałą jakość wykonania.
W ciągłej sprzedaży oferujemy:
Elementy ścienne
- Bloczki betonowe
- Nadproża typu L-19
- Pustaki i elementy ścienne
Elementy inżynieryjne nawierzchni drogowej
- Płyta drogowa żelbetowa
- Elementy inżynieryjne nawierzchni drogowej.
- Płyta drogowa typu MEBA – ażurowa
- Płyty chodnikowe. Obrzeża trawnikowe i drogowe
- Koryta ściekowe
- Palisady
Elementy do budowy kanałów ściekowych i deszczowych
- Kręgi betonowe
- Płyty pokrywowe z otworem
- Pierścienie dystansowe pod włazy
- Pokrywy włazów kanałowych
- Płyty denne pod studzienki
- Elementy ścian oporowych.
- Elementy kanałów ciepłowniczych.
- Elementy małej architektury ogrodowej.
- Prefabrykowane elementy ogrodzeń wg. uzgodnień
BLOCZKI BETONOWE
Zastosowanie: bloczki betonowe wykonane są z betonu klasy min. C16/20. Bloczek betonowy jest to drobnowymiarowy element murowy, z betonu zwykłego zagęszczonego, przeznaczony do ręcznego układania w murze na zwykłe lub cienkie spoiny. Służą do murowania ścian fundamentowych i piwnic obiektów budowlanych.
Oferujemy:
Lp. | Rodzaj (60 szt. paleta) | Wymiary | Masa | ||
I [cm] | b [cm] | h [cm] | [kg] | ||
1 | BLOCZEK BETONOWY | 38 | 20 | 12 | 21 |
2 | BLOCZEK BETONOWY | 38 | 24 | 12 | 26 |
3 | BLOCZEK BETONOWY | 30 | 25 | 12 | 21 |
Bloczki betonowe to najwyższej jakości betonowe wyroby, powstające z naturalnych składników mineralnych, takich jak kruszywa różnych frakcji o najwyższej klasie wytrzymałości oraz cementu portlandzkiego klasy CEM I 42.5R. Wysoką jakość tego wyrobu uzyskujemy dzięki odpowiedniej recepturze oraz wysokiemu zagęszczeniu betonu, przez co wyroby te uzyskują bardzo małą nasiąkliwość oraz wysoką wytrzymałość konstrukcyjną.
Zużycie: przy grubości muru 38 cm wynosi 32 szt/m2
przy grubości muru 25 cm wynosi 22 szt/m2
NADPROŻA
Zastosowanie: belka nadprożowa prefabrykowana służy do konstruowania nadproży nad otworami okiennymi i drzwiowymi we wszystkich obiektach budowlanych.
NADPROŻE typu L 19 – wymiary
Oferujemy:
Lp. | TYP NADPROŻA L19 | L [cm] | B [cm] | H [cm] | MASA [kg] |
1 | Nadproże L 19/120 | 120 | 9 | 19 | 40 |
2 | Nadproże L 19/150 | 150 | 9 | 19 | 50 |
3 | Nadproże L 19/180 | 180 | 9 | 19 | 60 |
4 | Nadproże L 19/210 | 210 | 9 | 19 | 70 |
5 | Nadproże L 19/240 | 240 | 9 | 19 | 80 |
6 | Nadproże L 19/270 | 270 | 9 | 19 | 90 |
7 | Nadproże L 19/300 | 300 | 9 | 19 | 100 |
PŁYTY DROGOWE ŻELBETOWE
Żelbetowe płyty drogowe produkowane są na postawie uzyskanej przez naszą firmę aprobaty technicznej wydanej przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów KOT-2018/0247.
Zastosowanie: płyty te przeznaczone są do stosowania w wykonawstwie tymczasowych nawierzchni drogowych, takich jak drogi montażowe na placach budów, dojazdy do wszelkich budowli oraz przejazdy dostępne dla wszelakiego rodzaju pojazdów z ładunkiem.
Oferujemy:
Lp. | Rodzaje płyt drogowych | L [cm] | B [cm] | H [cm] | Obojętość betonu [m³] | Ciężar [kN] |
1 | Płyta drogowa | 300 | 100 | 12,5 | 0,369 | 9,78 |
2 | Płyta drogowa | 300 | 100 | 15 | 0,443 | 11,74 |
3 | Płyta drogowa | 300 | 100 | 18 | 0,532 | 14,10 |
4 | Płyta drogowa | 300 | 130 | 12,5 | 0,482 | 12,77 |
5 | Płyta drogowa | 300 | 130 | 15 | 0,578 | 15,32 |
6 | Płyta drogowa | 300 | 130 | 18 | 0,694 | 18,39 |
7 | Płyta drogowa | 300 | 150 | 12,5 | 0,557 | 14,76 |
WYKONANIE NAWIERZCHNI Z PŁYT DROGOWYCH :
Przygotowanie podłoża
Na trasie planowanej drogi należy usunąć grunt humusowy.Teren pod drogą należy wyrównać z jednoczesnym usunięciem kamieni, korzeni, itp. W przygotowanym korycie drogowym, należy ułożyć i dobrze zagęścić 20 cm warstwę gruboziarnistego piasku. W przypadku występowania gruntów o małej nośności (np. torfy), należy je stabilizować lub najlepiej wymienić. We wszystkich przypadkach należy zapewnić dobre odwodnienie trasy drogi.
Układanie płyt
Układanie nawierzchni z płyt drogowych najlepiej jest przeprowadzić bezpośrednio z samochodu (montaż “z kół”), przy pomocy żurawi samochodowych lub samojezdnych, wyposażonych w zawiesie 4- hakowe mocowane do uchwytów montażowych osadzonych w płytach. Płyty należy układać w taki sposób, aby przylegały do podłoża całą swoją powierzchnią. Szczeliny powstałe między sąsiednimi płytami należy wypełnić piaskiem. Szerokość tych spoin oraz różnica poziomów sąsiadujących krawędzi płyt nie może być większa niż 10 mm.